Sunday, November 29, 2009

yANg mANa sATu ....

seseTelah seKian lama meDiamkan diRi...sikiNi kembaLi denGan naFas baRu unTuk dikongsi bersama tp adakah kata putus yang disamPaikan di akhir cerita akan dteriMa?mungKin kah...?salam kemaafan buat yang mengenali diri ini terUtama keLuarga 69...perasaan serBa saLah serinG melanDa di akhir taHun 2009 kerana faKtor yaNg tak dapat di elakkan dan sesuaTu siTuasi teLah am koRbankan..hnYa yanG ''aLerT'' mayBe peRasan...sTRessssss!!!!!!!! ok la...kejaDian bErlaku dLm buLan Julai 2009...sebelum kejadiAN buLan oktoBer dimana berLaku perselisihan....cuAca kadang2 paNas kadang2 geRimis memBeri imPak yanG agak siot....dan di situ kerisAuan muLa timbul kerisauan...peRasaan yanG wujud td bagi inSan yanG berBintang pIscEs iNi adalah tePat dengan tiba2 menDapat panGgilan daRi aYah d maLam haRi yanG seDang meNjelang paGi adaLah suAtu peTanda cuKup menaKutkan!!!

dan....berMuLa la perBulan....Loghat teRenGGanu ya!!!!

ayah : saLam...yANg (panggilan keluarga) ayoh nok kabor benda ni...yANg jaNgan taKut dan kejut pulok...

am : ye...ada nape? ada sape2 sakit ke? (terussssssss tanya soalan tu)

ayah : takdok nape...cuma nok royak mok demam dan dok leh bangun...nok g ngajor pun dok
leh...

am : doh tu dok g spital ke?

ayah : g doh!! doktor kata lelah dan demam biasa je...tp yANg kan keje..balik cuti sabtu ahad la.

am : yANg balik esok!! (dalam nada syahdu) am tegaskan!!!!

..xkira malu dAh masa jUmpa doKtor daLam sedar tak seDar aDa seSuaTu yanG menGalir baGai aiR hUjan...tanpa melengahkan masa terussssssssssssssssss pegi beLi tiket baLik tRg....(EL 3 hari uols....)walau mempunyai adik beradik lain, mak memang selesa ngn am...tak sampai 2 hari dah sihat dan sampai tahap bole lakukan aktivi harian seperti sediakala....hebat tak penangan am??sesiapa yang nak @ memerlukan khidmat am sila hubungi amnatushima@family69.com!! hehehe....
....balik kja semula am terussss isi borang permohonan pertukaran tempat keja....ramai jugak yang halang coz tak nak am pindah!!!terutama memberi kejutan buat seseorang kat tempat keja sampaikan ''dia'' suruh am isi borang Pembatalan Segera!!! coz salah 1 sebab takde pengganti ahli koir yang mempunyai 2 ''watak'' berbeza...hehehe...fikir-fikirkan lah.....''
....sehingga baru2 ini ''michell melody'' telah sampaikan pada keluarga 69 yang am amat2 sayangi..owh!!!stressssss dibuat nya bila bertubi2 adik beradik tuju soalan.....dlm hati ''mampus aku nak menjawabnya....''di sini yANg mANa saTu patut am pilih....kerjaya? keluarga 69? menjaga ibu ayah di kampung? tp kesemua ni dah sebati dalam diri am....kalo bole semua am nak pilih...tp yg xdapat dilupakan is........................KELUARGA 69 coz uols so happening and wonderful person!!!Love u so much!!!